dimineata de toamna…

IMG_0258.jpg

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la dimineata de toamna…

  1. Katherine zice:

    Buna dimineata, domnule Ovidiu!
    Promit sa fac si eu o poza in dimineata aceasta, sa vezi cam cum arata o dimineata de iarna.
    O zi minunata va doresc! 😉

    • ovi zice:

      abia astept sa o vad…
      maine si aici va fi dmineata de iarna… fara sapada… dar cu ger…
      dar… maine este sarbatoare… asa ca… nu prea imi pasa de ce este fara… sunt in weeeknd lung… ma intorc la servici luni…
      si imi place la nebunie sa am weekend lung…
      sa ai parte de frumos… si de bine…

      • Katherine zice:

        Ieri a nins intr-un stil in Suceava, si m-am plimbat prin ninsoare si zapada toata ziua.
        Un weekend prelungit frumos si multa distractie! 🙂

        • ovi zice:

          a nins pe ger sau pe o temperatura placuta de iarna???
          imi place sa calc primul prin zapada imaculata…
          mercic dulcic… pan acum a fsot minuant… am mancat si curcan… conform obiceiului de aici…
          tot de bine si mai bine iti doresc…

Lasă un comentariu