Arhiva zilnică: iulie 16, 2018

George Bernard Shaw

„Libertatea înseamnă răspundere, de aceea majoritatea oamenilor se tem de ea.”

Lasă un comentariu

din emailurile de azi – depsre levitatie (eu nu cred)

LEVITAȚIA ACUSTICĂ Levitația acustică poate explica un mister al omenirii. Cum au putut fi construite piramidele? În Machu Picchu au fost construite piramide din bucăți din piatră care au o greutate de peste 500 de tone. Se spune că orașul … Continuă lectura

Lasă un comentariu

Exodul 20. 14 Porunca a saptea

Sa nu preacurveşti.

Lasă un comentariu

 Charlie Chaplin

„În ziua în care m-am iubit cu adevărat, am încetat să doresc o viață diferită și am început să înțeleg că tot ceea ce mi se întâmplă contribuie la dezvoltarea mea personală. Astăzi, știu că aceasta se numește… maturitate.”

Lasă un comentariu