seara de primavara…

IMG_8240

 

e linistita seara…

mireasma florilor persista proaspata si imbietoare…

ascult murmurul apei din cascada…

gandul imi este departe… departe… departe…

 

 

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în adevaruri de ieri si de maine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la seara de primavara…

  1. deea zice:

    Suflet cald…liniște, sunetul apei curgand, mireasma…suna minunat

  2. gaby zice:

    „Primavara reprezinta o frumoasa varsta a anului, cand livezile isi strecoara prin uluci parfumul florilor, lalele inunda, intr-un vacarm de culori pietele, cand albinele aduna din licoarea florilor, mierea….”
    Murmurul cascadei…???
    Si aici copacii sunt minunati, ninsi si placut mirositori. Abia astept lalele sa explodeze…in multitudinea de culori…deocamdata sunt timide…e cam frigut…

    • ovi zice:

      lalalele…. negre… din gradina profesoarei mele de fizica… giurgiu… liceu… sperante… vis…
      da… fotografia este facuta de la fereastra… in gradina din fata casei am facut o casacada artificiala… stiu… este artificiala… dar muzica apei este tot minunata… o ascult cu mare placere… ca pe o soapta a amintirilor ce-mi vorbesc despre viitor…

      • Gaby zice:

        De ce negre? Din toate culorile ….tocmai asta! Alexandre Dumas a scris o carte: „Laleaua neagra ” – sa ramana la nivel de roman !
        Rosii…culoarea dragostei…, galbene, roz, albe …puritate…
        Cascadele…fascinante locuri; mi-ar place sa vad Niagara…cine stie ….intr-o alta viata poate ! sau in poze postate de tine, daca ajungi pe acolo…

        • ovi zice:

          cand am citit romanul lui Dumas… nu stiam ca exista in realitate lalele negre…
          cand am vazut prima data… am ramas fascinat de frumusetea si gingasia lor…
          am fost de mai multe ori la Niagara… (si am pus poze pe blog cu ea, aici… mai de mult… daca vrei sa le vezi… trebuie sa le cauti tu… sau… sa le caut eu pentru tine?)… este impresionanta… si noaptea este un spectacol cu lumini multicolore de toata frumusetea…

  3. Nice zice:

    Da, magnifica imaginea. Incredibil ai surprins cerul. Nici nu am mai vazut asa ceva. Parca e dintr-o poveste.
    Frumos si cartierul tau, iar daca zici ca e mai putin aglomerat cu atat mai bine. 🙂

    • ovi zice:

      da… forma si culoarea norllor m-au cucerit si m-au determinat la poza…
      ma bucur ca iti place cartierul meu…
      de fapt… am pus pe blog, foarte multe poze cu strada mea …. tocmai pentru ca imi place f mult…
      ma simt un favorizat, ca locuiesc aici… si ii multumesc lui dumenzeu pentru aceasta…

  4. vio zice:

    primavara….este preferata mea…..consider un inceput…totul verde….speranta….florile….copacii…dau semne de viata….minunat…am avut o primavara cam ploioasa…dar o iubesc

    • ovi zice:

      raman fidel toamnei… desi primavara este minunata…
      la noi este mai tarzie ca de obicei… si poate tocmai de aia este si mai frumoasa… mai ales ca vine dupa o iarna extrem de geroasa…

Lasă un comentariu