din emailurile de ieri…

I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi indeparteze obisnuinta.
  Dumnezeu a spun NU .
  Nu eu trebuie sa ti-o indepartez ci tu trebuie sa renunti la ea.
   
I-am cerut lui Dumnezeu sa-l vindece pe copilul meu handicapat
  Dumnezeu a spus NU
  Spiritul sau este intreg, iar corpul sau este trecator.
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea rabdare.
  Dumnezeu a spus NU
  Rabdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acorda, ea se invata.
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa-mi dea fericire.
  Dumnezeu a spus NU.
  Eu iti dau binecuvantare; fericirea este in tine.
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma scape de durere,
  Dumnezeu a spus NU
  Suferinta te face sa lasi la o parte grijile lumesti si te aduce aproape de mine.
   
I-am cerut lui Dumnezeu sa creasca spiritul meu
  Dumnezeu a spus Nu
  Tu trebuie sa te cresti pe tine insuti dar ma voi ingriji ca sa fii roditor
  
I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea sa-mi incante viata
  Dumnezeu mi-a spus Nu
  Eu ti-am dat viata, asa ca poti sa te bucuri de toate lucrurile. 
  
I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i IUBESC pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine.
  Dumnezeu a spus…Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna.
  
 

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în adevaruri de ieri si de maine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la din emailurile de ieri…

  1. Ovi…Platesti ceva cotizatie la biserica lutherana?
    Cum de eu nu primesc astfel de mailuri? 😀

    • ovi zice:

      dar de ce crezi… ca biserica luterana trimite asa emiluri???
      nu cotizez la nici o biserica… sunt un revoltat impotriva oricarei cotizatii…
      cred inca… cum… ca dumezeu este cel ce ofera totul in dar… biserica navand nici o putere in sensul acesta…
      biserica… o vad ca o organizatie care ar trebui sa aibe menirea sa indrepte pe om spre dumenzeu… spre isus christos… si atat…
      oricum… ideie este ca… tu nu primesti emailuri de felul asta… ca sa le citesti pe blog la mine…
      gresesc?
      :P)

      • Glumeam cu biserica….nici nu imi amintesc diferenta dintre bis luterana si cea calvina reformata 😀
        Acum stiu si motivul pentru care nu le primesc 🙂

        • ovi zice:

          eu impart lumea crestina… in trei mari categorii… si anume… lumea ortodoxa… cea catolica… si cea protestanta… si cred ca… in imparatia lui dumenzeu… vor fi prezenti din toate cele trei…
          ce bine e sa stii… sa stii… sa stii…

  2. Pingback: Dorinte de Craciun | Wish of Love. Summer Love

  3. Orry zice:

    primisem si eu marturia asta…. tin minte ca mi-a placut atat de mult!!!
    Mai ales :

    ” I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i IUBESC pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine.
    Dumnezeu a spus…Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna.”

    Sa iubim deci!!!
    Zi faina!

    • ovi zice:

      Orry… fii bine venita aici… la popas in alergarea planetei… nu cobora insa… ci mergi alaturi de noi…
      da… iubirea este si ramane esenta vietii… si imi place remarca ta… „sa iubim, deci” nu ai zis… sa fim iubiti… si e foarte frumos asa… sa iubim…

  4. Dana zice:

    Buna sa ne fie inserarea! Am auzit ca aici se implinesc dorintele tuturor si iute-iute am venit :))
    Va doresc si eu soare in suflet si pe strada voastra si un Mos Niculaie care sa aduca sanatate si tihna in casele voastre!

    • ovi zice:

      bun venit dana… la implinit de dorinte…
      desi.. sunt confuz… ai auzit ca… aici vii… ca sa implinesti dorinte sau sa ti se implineasca… sau amandoua??
      ce sta in puterea mea… implinesc…

      • Dana zice:

        Nu fac parte din grupul romanilor de tipul „sa mi se dea si sa mi se faca”… Am venit iute ca sa dau o mana de-ajutor, de buna seama… :)Daca stiu si pot. Are cineva nevoie?:)
        Daca nu zice nimeni nimic, pun acum un gand bun asa: fie sa li se implineasca gandurile bune si curate tuturor celor pe care pasii ii poarta pe aici! E bun asa?:)

        • ovi zice:

          eu vreau mana… de ajutor… sigur ca da… zi-mi unul care nu are nevoie de asa ceva… eu nu cred ca exista…
          aaaa.. exista din cei ce nu recunosc… asta-i alt apoveste…
          e foarte bine asa… minunat chiar… asa sa se implineasca
          mercic… dulcic… dana…

  5. vio zice:

    „I-am cerut lui Dumnezeu sa ma ajute sa- i IUBESC pe altii, asa de mult cat ma iubeste El pe mine.
    Dumnezeu a spus…Ahhhhh, in sfarsit ti-a venit ideea cea buna.”
    toate sunt intelepte….dar asta-mi doresc cel mai mult…sa fiu langa semeni….sa-i pot intelege…sa-i pot iubi……imi aduce bucurii….frumos in suflet…..

  6. otilia zice:

    Dumnezeu sa ne dea intelepciune!

Lasă un comentariu