psalmul 23

“Domnul este pastorul meu;

Nu voi duce lipsa de nimic.

El ma paste in pasuni verzi

Si ma duce la ape de odihna;

Imi invioreaza sufletul

Si ma povatuieste pe carari drepte

Din pricina numelui Sau.

Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii

Nu ma tem de nici un rau, caci Tu esti cu mine.

Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie

Tu imi intinzi masa in fata protivnicilor mei;

Imi ungi capul cu untdelemn

Si paharul meu e plin de da peste el.

Da, fericirea si indurarea ma vor insoti

In toate zilele vietii mele,

Si voi locui in casa domnului

Pana la sfarsitul zilelor mele.”

Cu ani in urma, David a compus acest psalm, si timpul a dovedit ca este forma cea mai frumoasa de imbarbatare, in situatii triste.

De fapt… doream sa spun, ca…  voi lipsi o perioada din lumea asta plina de bloguri frumoase… si ma voi aventura in canicula bucuresteana,  sa le fiu alaturi celor care plang, inainte si dupa inmormantare…

 

 

PS:

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în adevaruri de ieri si de maine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la psalmul 23

  1. Nice zice:

    Condoleante, sa ai grija de tine, Ovi. Inarmeaza-te cu multa rabdare, canicula bucuresteana e teribila. 😦

    • ovi zice:

      multumesc foarte mult nice…
      rabdare am… sper sa se gaseasca apa rece, prin bucuresti…
      nu ne lasam biruiti de canicula… mai ales… ca vara e sezonul tau favorit…

  2. vasilescumihaela zice:

    Imi pare rau… >:d< Odihneasca-se in pace si Domnul fie cu voi…. Cred ca vei gasi apa rece si in Bucuresti.

  3. Samsara zice:

    Tare frumos psalmul ! Multumim ca ni l-ai amintit .
    Condoleante ! Toate fac parte din viata …

  4. vio zice:

    condoleante pentru cel plecat in lumea dreptilor….Cel de sus sa fie cu tine,cu voi…si sa puteti trece peste aceste momente grele…..
    apa rece se gaseste….din belsug

  5. Hapi2233 zice:

    Ovi, condoleante
    Poate se va racori putin bucurestiul pe cand ajungi tu. Pe aici, sigur iti vom simti lipsa………..

    Psalmii- am mai spus ca sunt preferatii mei.Pentru imbarbatare, citeste si Psalmul 90 (unele carti in care e studiat efectul lor il recomanda pentru frici diverse,,,,,,,,,Are un paragraf frumos : Si sub aripile Lui vei nadajdui, ca o arma te va inconjura adevarul Lui. Nu te vei teme de frica de noapte, de sageata de zboara ziua, de lucrul ce umbla in intunerec, de molima ce bantuie intru amiaza. Cadea-vor dinspre latura ta o mie si zece mii de-a dreapta ta, dar de tine nu se vor apropia…………..)

    • ovi zice:

      multumesc happi…
      sa stii ca nu a fost chiar asa de rea caldura bucuresteana……
      cald… dar caldura fara umiditate…
      aseara cand am aterizat aici… era umiditate mare… facand sa se simta caldura mai ceva decat in bucuresti… norocul a fost ca… apoi a plouat torential… ploaie de vara.. si acum este frumos

  6. David a trăit fiecare cuvând scris în Psalmii săi, înainte să ni le ofere, la fel cum un medic de elită testează medicamentul inventat de el, mai întâi pe propriile suferinţe. Deaceea sunt atât de eficienţi…
    Un gând bun îţi trimit….iar Cerurile tocmai au au spălat Bucureştiul în ape multe…e mai răcoare!…

    • ovi zice:

      multumesc blonda…
      da… asa este cu David si scrierile lui…
      hai ca nu a fost asa de rau in bucuresti… din punct de vedere al caldurii…

  7. Elisa zice:

    Ganduri de alinare! Liniste interioara, pace si incredere – asa ca in cuvintele psalmului…Condoleante!

  8. Pingback: Maxima zilei (XXII) – Arta | Wish of Love. Summer Love

  9. camelia zice:

    Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for You are with me; Your rod and Your staff, they comfort me.

    Fie-i ţărâna uşoară acelui suflet de care acum te desparţi pentru totdeauna; moartea e doar o întâmplare a vieţii.

  10. Lorena zice:

    Am pierdut persoane dragi , am trait durerea si lipsa lor inca se simte, desi la momentul respectiv mi s-a spus ca timpul va vindeca ranile.
    Au fost doar cuvinte de alinare pe care le spunem cu totii persoanelor care ii pierd pe cei dragi. Poate ca timpul atenueaza ranile, dar la fiecare atingere cicatricile sangereaza … nu se vindeca niciodata … raman acolo adanci in suflet …
    Stiu ce inseamna si ma feresc sa repet cuvintele in care am crezut si care s-au dovedit a fi doar vorbe de alinare …
    Condoleante Ovi.
    Imi pare rau sa aud astfel de vesti.

  11. idrille zice:

    azi am fost nervoasa, putin crispata inclusiv in convorbirile telefonice si am lasat asta sa se vada la indemana tuturor..ceea ce am citit acum la tine pe blog, m-a linisit, m-a facut sa uit de mine si de tot. Nu stiu cate minute mai am din relaxarea asta toatala, pana sa ma trezesc si sa realizez de fapt cum stau lucrurile pentru mine, dar stiu ca mi-a placut.
    Multumesc! 🙂

    • ovi zice:

      idrille… bun venit pe aici…
      ma bucur sa stiu ca… am adus putina liniste in sufletul tau… mi-ar face placere sa pot oferi oaza de pace. pentru fiecare trecator prin viata…
      te mai astept….

  12. ina bixade zice:

    Sa te-ntorci sanatos!

  13. vio zice:

    bine ai revenit….
    sa ai puterea sa treci peste durere…sa ai rabdare….ca timpul….sa atenueze durerea…..sa te obisnuiesti ,ca cel plecat,va fi prezent numai in amintirile tale…..
    toti suntem datori cu o…moarte…..
    condoleante….

Lasă un comentariu