festival romanesc, la New York

Undeva,  pe o straduta pierduta, din sudul Manhattan-ului, am gasit in sfarsit un loc de parcare. Cladirile pareau ca se pravalesc peste tracatori… asa de inalte sunt, contrastand izbitor cu ingustimea si traseul strazilor. M-am indrepat spre vest, strabatand locurile cele mai bine pazite din New York (poate voi scrie o data pe tema asta) pentru ca aici este cladirea unde, finantele lumii sunt manipulate prin bursa, iar in preajama ei, bancile cu prestigiu ale lumii.

Am ajuns astfel, in strada Broadway… locul unde  se  desfasoara anual, festivalul romanesc.  Prima data cand particip prin prezenta la asa ceva, am ramas surprins cand strada unde am ajuns, era ocupata cu fel de fel de tonete, unele mai mexicane decat altele,  care te imbiau sa cumperi nimicuri scumpe si de calitate indoielnica, sa bei, sau sa mananci dupa specificul celui care era in spatele tejghelei. Strecurandu-ma insa prin multimea pestrita, tot spre sud, am zarit ceva romanesc, si anume, intr-o imptovizatie specifica, cineva dormita, iar pe masa erau mai multe ziare de limba romana.

Imediat langa, fundatia Dorul, isi avea un stand mai frumos, unde o doamna foarte amabila, oferea niste informatii unei persoane interesate de Romania.

aici erau si niste manechine imbracate in strai romanesc, unde trecatorii puteau sa faca fotografii.

Bustul lui Eminescu, impunea respect oricaruia, citise candva, Luceafarul sau  Glossa…

Pe partea cealalta a strazii, era reprezantanta bisercii baptiste din Ridgewood.

Un loc important in peisaj, era ocupat de tarabele restaurantului Bucharest,  unde mititeii sfaraiau pe gratar, raspandind un miros imbietor, care probabil, a strambat pana si nasul doammei Liberty, plasata imendiat,  dincolo de apa.

Si daca, toate  acestea nu m-au convins ca sunt  in comunitate romaneasca, apoi randul care se formase pentru un mititel si o bere, mi-a amintit de vremurile ceausiste, cand statul la coada, era parte integranta a naturiii oricarui roman adevarat.

Prezenta era si reprezentanta unei alte biserici.

Dar, punctul culminant, era o scena improvizata, unde  se prezenta muzica si dans romaneasc,  erau si scaune pentru personalitati, pazite strasnic de niste civili, pe care orice securist roman ar fi fost invidios.

Doamna ambasador al Romaniei la ONU, a tinut un mic  dicurs,  m-a impresionat prin  poezia cu care a inceput, prin tinuta, elocventa si siguranta in vorbire.

A mai fost si ministrul mediului, care a dorit sa mentioneze ca Romania este binecuvantata cu cinci forme de relief, si cand a vrut sa le enumere a reusit sa-si aminteasca doar trei, poate era suparat ca,  asa cum a mentionat, nu stiu ce ansamblu folcloric nu primise viza si regreta ca nu poate sa incinga un dans unguresc… oare… uitase asa de repede, ca era o intalnire romaneasca si ca el reprezenta acolo Romania?

Aceasta a fost, o ultima privire de ansablu, apoi m-am indreptat agale, dar sigur, spre ingustele stradute, unde ma astepta masina. Am fost fericit sa constat ca, nici  un bloc nu prabusise. Strazile erau tot asa de impresionante, parca erau din alte lumi, din alte timpuri, dincolo de care, cotidianul a pus stapanire pe tot.

Asa a fost, festivalul romanesc, la New York…

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în New York. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

76 de răspunsuri la festival romanesc, la New York

  1. DianaEmma zice:

    Mirosul de mici nu i-a atras și pe americani? 😀

    • ovi zice:

      din ce am sesizat… la rand se vorbea doar romaneste…
      insa… tot trebuie sa cercetez cu atentie nasul statuii liberatatii… eu cred ca a suferit din cauza aromei si a fumului…

  2. ina bixade zice:

    Si tot nu ai zis daca ti-a placut sau nu si daca te mai duci si la anul?:) Micii aia arata monstruosi:)
    Eu am fost la sakura festival si mi-a placut mult. Am avut impresia ca am aterizat in rai, plimbindu-ma printre ciresii aia spumosi si pufosi pe care i-ai vazut, cred , la mine pe flickr.

  3. ina bixade zice:

    ha ha patriotule…(mai stim noi pe cineva:) Ti-am zis parca sa nu te duci si nu ai ascultat:) Mai bine veneai cu mine-n rai, printre flori, printre copaci:)

    • ovi zice:

      ce neascultator sunt…
      sau poate ca tu nu ai avut putere de convingere…
      da… gradina botanica imi place foarte mult… mai ales cea din Brooklyn… este parca mai intima…

      • Alm zice:

        pai …..niste poze de acolo ar face-o mai cunosuta ,…… pe gradina botanica de care zici .

        la Strassbourg duminica mai intai pe aceea am vrut s-o vedem …..era deschisa numai de luni pana vineri ….hmm …..deci la sfarsit de saptamana sunt interzise plimbarile . Neplacut!

        • ovi zice:

          buna ideie… poate ca, o data si o data… voi posta si despre gradina botanica din brooklyn… si fiindca veni vorba… cea din Montreal este cu adevarat minunata…
          pai da… duminica este zi de odihna… nu de colindat si tocit pantofi prin gradini… asta se face chiulind de pe la servici, sau alte activitati plictisitoare…

  4. cepuscamea zice:

    bine ca nu am ajuns sa vad chestii specifice romanesti!

    • ovi zice:

      de acord cu tine…
      abia astept sa ajung iarasi la Providence… sa admir focurile pe apa si sa ascult muzica de calitate in compania oamenilor civilizati…

  5. Alm zice:

    Frumos surprins peisajul cu ironia fina , de rigoare ! 🙂
    ……..e un fel de rasu-plansu-trilu-lilu ………….habar n-am de se mai organizeaza evenimente de astea daca nu se poate sa li se dea si aspectul de evenimente .

    …..:))))) cu siguranta doamna Liberty , a strambat din nas …ce fum ai surprins in poza aceeia………. Brrrrrr!
    …………………………………………………………………….

    Vreme trece …vreme vine …toate-s vechi si noua toate ……

    ……………………………………
    Privitor ca la teatru ..tu in lume sa te-nchipui…

    ……………………
    alte masti aceeasi piesa , alte guri aceeasi gama …

    ………cate-au fost ori o sa fie …in prezent le-avem pe toate …..

    am spicuit din memorie ….
    .iubesc Luceafarul si Glossa ……pe vremuri le stiam pe amandoua …..acum au mai ramas fragmente din Luceafar ……. Glossa insa a ramas intreaga intr-un sertar uitat de timp ……………
    Zi faina iti doresc !

    • ovi zice:

      nici eu nu stiu de ce…
      poate ca, in opinia unora… si acesta ,a fost un eveniment frumos…
      nu am fost asa de destept sa memorez luceafarul… nici cel putin glossa… dar… imi plac amandoua… ca de altfel multe altele…

      • Alm zice:

        asta nu tine de desteptaciune 🙂 eu cred ca tine doar de capacitatea de memorare …..:) banuiesc ca nici nu ti-ai propus candva sa le memorezi …….eh! si cat crezi ca ajuta o memorie de elefant ….daca nu stii ce sa faci cu ea ? destul de putin …….

        • ovi zice:

          recunosc… nu mi-am propus niciodata asa ceva…
          si daca mi-as propune… as memora lacul… sau… la steaua… si nu pentruca sunt poezii mai scurte…

          • Alm zice:

            pai hai sa facem o incercare 🙂 sa vedem care le memoreaza mai repede 😛 deci Lacul si La steaua
            te prinzi ? da startul atunci ;D

            • ovi zice:

              si… cum verificam rezultatele strdaniilor de memorare?

              • Alm zice:

                ei as! acum doar nu ne-om crampona in asta . important este sa le memoram ,mergem pe incredere …doar nu suntem copii…. uite daca tu memorezi si Glossa , deja eu te declar castigator .:D
                Nu de alta dar eu…. am cam avut patalamaua memorarii versurilor …candva pe la 18-19 ani numaram aproape 100 de poezi in repertoriu 😀 printre care 2 din scrisorile lui Eminescu .

                Imi placea Eminescu , Cosbuc , Toparceanu , dar m-a distrat si o stiam chiar si pe Riga Cripto si lapona Enigel . aaa si am memorat si Bacovia ….dar cel mai de suflet moment a fost cand am recitat Moartea Caprioarei la o lectie deschisa in cl 8 a si am ramas uimita cand i-am vazut pe toti cum isi stergeau ochii , in clasa se facuse o liniste de o taiai cu un bazait de musca …..

                mercic …………, ca tot veni vb de versuri mi-am amintit asta si m-am bucurat .
                O zi faina !

                • ovi zice:

                  apoi… eu nu am problema ca sa am incredere in tine… dar… oare merit sa ma incredere si in mine??? daca trag cu coada ochiului, pe hartie, cand spun, ca spun pe de rost???
                  nu mi-a placut riga cripto… poate din cauza lui lapona enigel… nu stiu…
                  moartea caprioarei imi place si acum… iar mama de cosbuc este pusa la inalta cinste…
                  de bacovia imi place doar toamana…
                  minulescu insa… ma captiveaza…

  6. deea zice:

    dar asta nici nu pare sa fi fost festival, ce urat!!!

  7. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  8. arcadia zice:

    Drept îţi spun că-mi pare rău că n-ai venit la Junii Braşovului în loc să mergi la festivalul românesc de la NY 🙂

    • ovi zice:

      pai da… cred si eu ca era mai bine… dar… deh… acolo nu am avut invitatie..
      :P)
      cand vad poze de la Junii Brasovului??? sa nu zici ca… fara mine, tu nu ai participat…

  9. arcadia zice:

    N-am participat anul ăsta entru că mi-am vizitat soacra 😀
    Pot să-ţi arat o poza cu ea, deşi nu mai e chiar jună…
    =))

  10. Lusio zice:

    Imi place ce-i pe gratar 😆 Sunt roman, e foarte normal deci :mrgreen:

    Mi-ai facut pofta 😆 dar si de-o bere pe langa..

    • ovi zice:

      lusio… si mie imi plac micii… dar in ambianta de acolo nu m-au atras deloc…
      prefer sa ii cumpar de la un macelar albanez… ii face supergustosi… nu asa de mari ca cei din poza… ca sa trebuiasca sa fac gura mare cand mananc…. si sa ii pun pe gratar la mine in curte…
      esti invitatul meu…

      • Lusio zice:

        Multumesc pt invitatie, ovi

        Si da, ai dreptate, aia de acolo par cam mari..

        Recent am fost pe undeva la un targ.. si acolo se prajeau mici la greu.. si ca sa fie „mai eficienti” si a nu lasa lumea sa tooot astepte, s-a intamplat sa dau de niste mici, cam cruzi inauntru. Nu mi-a placut asta, mie-mi plac mai bine prajiti si uite asa parca uneori e mai bine sa ti-i prajesti singur.. Caci nu strica deloc sa mai facem si noi din cand in cand pe bucatarii 😀 macar cu ceva mai simplu 🙂

        Eu stau la bloc, deci n-am gratar in curte. (decat pe la unii prieteni, sau daca plec la tara la bunici). De-as avea, cred ca as face FOARTE DES gratar, caci e mai bine decat sa tot prajesti prin ulei.. si vara mai ales e foarte propice sa tot faci gratare caci e si vremea mai frumoasa 🙂

        • ovi zice:

          placerea… de partea mea…
          la tara… faceam friptura pe jar rezultat din arderea cocenilor de porumb… si tot acolo coceam si porumb… parca imi e dor…

          • Lusio zice:

            Ooo da.. stiu celebrul jar prin arderea cocenilor 🙂

            Porumbul copt la jar e EXCELENT! Imi place foarte mult, mai mult decat cel fiert in oala..

            Mie mi se facu dor sa mananc porumb acum 🙂 🙂

            • ovi zice:

              lusio… ma bucura sa stiu ca… cel putin la jar si porumb avem gusturi comune…
              aici am vazut porumb de fiert acum cateva zile la magazin… chiar m-a mirat fatul… si de atata mirare, am ales ca sa nu cumpar de data asta…
              data viitoare insa… nu ratez… si iti trimit si tie…

              • Lusio zice:

                Mersi pt intentie 😀

                Oricum vara, se mananca mai des porumbi, deci: Sa vina vara! 🙂 si sa mancam in special porumbi la jar :mrgreen: si cu niste sare.. ahhhhhhh, imi curg deja bale… 🙂

                Sa nu uitam totusi si de boabele alea fierte + zahar.. pe care le mananci cu lingura dupa.. avand si lichid dulce.. Cred ca stii despre ce zic.

                • ovi zice:

                  da… stiu foarte bine despre ce zici…
                  nu vreau sa iti fac in ciuda, sau pofta… dar am cumparat porumb si voi manca porumb fiert…
                  sa ai duminica frumoasa… asa iti doresc… ba chiar si mai mult..

                • Lusio zice:

                  Multumesc Ovi, ca de obicei, urari sau intentii bune.. (iti urez si eu)

                  Pofta buna la porumb 😀

  11. Sorin Olariu zice:

    Fain reportajul, iar pozele deosebit de reusite.
    Intr-adevar, cam slabut si cam dezorganizat acest festival, dar mi se pare firesc sa fie asa. Doar suntem romani.

    • ovi zice:

      Sorin… bine ai venit pe aici…
      ma bucur sa stiu ca a placut, postul acesta…
      sper ca… va fi o alta ocazie romaneasca.. de alta natura, poate… care sa fie mai frumos organizata si reusita…
      eu tot cred ca… si romanii pot face cate ceva bun…

  12. Nice zice:

    Eu vreau sa remarc stradutele New York-ului…tare prietenoase, exact pe gustul meu. Ovi, te invidiez ca locuiesti intr-un oras atat de fascinant. 🙂 Cred ca ai o viata tare fericita. 🙂

    • ovi zice:

      nice… si eu sunt facinat de strazile din zona aia… mai ales ca pe unele din ele nu se circula cu masina… asa ca… doar cu pasul, ca sa fie timp de privit si admirat…
      ferericirea consider ca este determinata de interiorul fiecaruia… si ca exteriorul doar o poate influenta intr-o oarecare masura, doar…

      • Lusio zice:

        @ NIce: Iar cu stradutele ?? :)))

        Cat despre oras, ca tot vorbiti.. Ovi, in caz ca vei ajunge vreodata-n Miami (macar in vizita asa), te rog de pe acum, sa ne publici poze 😀 ( E unul din top 3 orase favorite pt mine 🙂 )

        • Lusio zice:

          Daca nu ajung eu, macar prin „ochii” (implicit pozele) altora sa-l vad 🙂

          • Nice zice:

            Subscriu, vrem poze din Miami. 😀 😛

            • ovi zice:

              regeret nice…
              dar nu mai am… poze de la Miami…
              numai daca vrei sa caut pe internet… dar.. parca cele de acolo… desi sunt facute in maniera profesionala… parca nu au valoare sentimentala inclusa…

          • ovi zice:

            fara sa spun ca, Miami nu ar fi un oras frumos… mentionez ca pe mine nu m-a impresionat in mod deosebit…
            recuosc insa… acolo am mancat cele mai gustoase fructe… portocale… mandarine.. grepfuit… toate erau de o dulceata naturala deosebita… am venit cu masina incarcata cu fructe…
            m-a incantat insa foarte mult… Key West… este o insula … cea mai sudica insula unde se poate ajunge cu masina… nu mai retin exact ditanta de la miami pan acolo… dar cred ca sunt aproape 200 de km… si drumul are multe poduri.. practic se cam trece de pe o insula pe alta… imi amintesc un pod lung de peste 10 mile… peisaj absolut superb… iar insula o adevarata statiune…

        • ovi zice:

          am fost in Miami… de sarbatori… trecerea dintre ani… mai demult, am petrecut-o acolo…
          revelionul ala… parca nu a avut nici un farmec… pe 31 decembrie… a fost balaceala in ocean…
          din pacate… in 2005… am avut computerul afectat de un virus… ocazie in care am pierdut vreo 50 de poezii si vreo 2000 de poze… intre care si cele de la Miami…
          deci… nu pot posta poze facute de mine acolo…
          sorry

  13. alm zice:

    suna a provocare , cometariul tau la care nu mai pot raspunde mai jos ….pai ….ar trebui sa fie de ajuns ca am eu incredere in tine . 😉 ……….. deci ne dorim spor la invatat si succes . cat despre Cripto …da …mai tarziu mi-a fost si mile mila de Enigel dar pe moment a picat bine ……se intampla sa ma necajeasca un Cripto in realitate ………..bacovia nu mi-a placut …..l-am invatat de nevoie ……minulescu zici? ……propune una pentru mine ca s-o dobor …..nu am avut in repertoriu mai nimic . ce rusine!…..

    • ovi zice:

      eu iti doresc spor la invatat si succes… dar… nu promit ca voi incerca sa memorez… nu memorez nici ce scriu eu… darmite ce scriu altii… desi… sunt convins ca sunt multe scrieri care merita sa fie retinute…
      minulesc… este un poet deosebit… imi este greu sa aleg din versurile lui… pentru ca mai toate sunt minunate…
      citeste de ex… cantecul nebunului… sau…randuri pentru mos craciun… ca… daca zic de romante… acolo vei plange… si nu merita sa plangi la o poezie… sau mai bine… ruga profana… sau alege tu ce vrei… sunt convins ca vei fi incantata…

  14. Camelia zice:

    Vibrezi la toate aceste lucruri, Ovi? Cum le trăieşti? Simţi că îţi aduc Romania aproape? România un gând la care mai tresari?

    • ovi zice:

      da… tresar la gandul numit romania… si sunt convins ca mereu va fi asa… indiferent unde voi fi… indiferent cum va fi romania…
      nu imi ascund si nu imi este rusine de origini… dimpotriva…
      Cum le traiesc??/ depinde… de cele mai multe ori cu durere… durerea ca, tara aia… ar trebui sa fie si mai frumoasa… cu oameni culti… gospodari si frumosi la suflet… si din pacate… frumusetea sufletului la romanii este mai putina decat in vremea cand locuiam in romania… de cultura nici nu indraznesc sa mai zic…
      percep tara mea de origini… ca un loc unde oamenii au tot ce le trebuie sa traiasca minunat… pentru ca este un loc bogat… manos… frumos… variat ca relief… binecuvantat cu de toate… doar ca oamenii aleg sa priveasca la oul facut de gaina vecinului… sa-l considere mai mare… si apoi… ajung la capra lui… si asta il face sa fie nefericit si sa traiasca in neajuns… cu smecherie care aduce lenevie… sa fie dispretuit de alti europeni si sa aibe datorii care pur si simplu cocoseaza…
      de-as avea o putere… as reforma toate televiziunile si posturile de radio… as schimba sistemul de invatamant… as intari justitia egala pentru toti…. si apoi incet… incet… cultura omului va fi alta… fara manele… fara glume proaste… fara scupiat pe strada… si prin o noua cultura, oamenii vor forta o politica deosbita de cea existenta…
      dar… nu am putrea asta… asa ca… imi ramane doar visul…

  15. Elisa zice:

    Apreciez reportajul la fata locului , ca evenimentul in sine a fost mai putin reusit , inteleg.
    Numai bine!

  16. Frumos….si cred ca a fost o organizare buna,sunt sigura ca mi-ar fi placut. E minunat sa stai de vorba din cand in cand cu conationali cand esti departe de tara ta, sa asculti muzica romaneasca, sa simti mirosul mititeilor si sa faci poze…..

    • cepuscamea zice:

      hapi femeie de garla, tu de unde ai scapat? conationalii trebuie evitati, muzica romaneasca e de rahat iar mirosul mititeilor dupa cum ai vazut pute si o deranjeaza si pe „doamma” Liberty….

      • ovi zice:

        cepuscaea… flecare persoana percepe un fapt in mod particular… si.. pana la urma… nimeni nu este sigur, ca l-a perceput la cota cea mai apropiata de adevar…
        apoi… comunicarea dintre doua persoane mereu este dificila… pentru ca… sunt multe ocazii de denaturare a ideilor…
        de ex… eu am avut in creier o ideie ,pe care am incercat sa o descriu… dar… cuvintele nu au redat exact ce am gandit.. ci mai putin… cineva a citit… si cantitatea de informatie acumulata din cuvinte… a suportat inca o pierdere, pentru ca… acelasi cuvant poate avea conotatie diferita pentru mine, cel ce l-am scris si pentru el, cel ce l-a citit… apoi creierul proceseaza iarasi informatia aduncad intelegerea…
        ca sa nu mai vorbim de faptul ca… gusturile diefera de la om la om… si influenteaza si ele intelegerea…
        acestea sunt doar cateva motive, care ma determina sa caut sa inteleg pe celalalt, fara a considera din prima ca… eu am dreptate… si sa tratez pe fiecare cu bunavointa…
        pana la urma… poate ca eu sunt cel gresit…
        iti amintesti de… cantecul nebunului… de minunescu??? si eu gandesc ca cel de acolo… desi… nu ma consider nebun…

    • ovi zice:

      hapi…
      imi place limba romana… citesc mult in romaneste… si de fiecare data cand am ocazia vorbesc romaneste… chiar mi se pare nepotrivit ca intre doi romani, sa nu se foloeasca limba materna, indiferent de locul unde sunt…
      ce a fost acolo… din punctul meu de vedere… a lasat de dorit… putea fi mult mai bine organizat…
      am simtit ca sunt intr-o romanie la nivelul romaniei de azi inte-un cartier marginas… desi.. speram sa gasesc romania de acum 20 de ani… (la nivelul de cultura ma refer) la nivel de centru cultural bucurestean…
      evindet… se putea si mai rau…d ar era loc de mult mai bine…
      si da… poze imi place sa fac oriunde…

  17. fancymiss zice:

    frumoasa postare, poze ca la noi acasa.

    • ovi zice:

      fancy…
      bine ai revenit pe aici…
      ma bucur ca… postarea este apreciata… mercic… dulcic…
      weekend minunat… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…

      • fancymiss zice:

        merci. Zile frumoase tie. Poate faci si o plimbare cu masina intre timp !

        • ovi zice:

          da…
          am fost astazi la plimbare… dar nu in locuri singuratice, pentru alungare a tristetei… pentru ca am fost binedispus… a fost o zi superba de primavara… si nu am avut de ce sa ma pedepsesc cu sederea in casa…

  18. vio zice:

    offffffff!!!!
    avem o tara asa de frumoasa…pacat ca nu se vrea sa fie cunoscuta…asa cum este ea…..frumoasa…. cu oameni buni…..primitori…harnici…..
    pe 31,04-1 .05…am fost in dobrogea…pe bratul sf.gheorghe pana la intrarea in delta….surpriza ….sosele bune(ar trebui sa fie o normalitate,la cati bani inghit sosele romanesti)….ingrijite….vegetatia….la inceput de viata…pomi infloriti…liliacul cu parfumul lui…ogoarele arate…semanate…….ne-am cazat la o vila ,la malul dunarii……construita intr-o stanca(zona fiind muntoasa)……
    ar trebui sa investim in drumuri…..si sa umblam la serviciile turistice………si ne va fi bine…….

    • ovi zice:

      da…
      mereu am considerat romania ca fiind un loc frumos…
      imi amintesc de dobrogea… am vizitat-o de cateva ori… si mereu cu placere…
      viata de primavara este si aici… liliac… doi vecini ai meu au… si ii admir…
      vila construita in stanva… la mal de apa… suna foarte.. foarte interesant… mi-as dori poze…
      duminica faina iti doresc…

  19. Mi-a placut ideea ca s-a tinut un astfel de festival acolo! Mai ales fiindca asa va cunoasteti intre voi, va imprieteniti, mancati mancare traditionala, auziti vorbindu-se romaneste etc …. gresesc?

    • ovi zice:

      aliceee… ideia este buna si frumoasa… doar ca relaizarea, dupa opinia mea, a lasat de dorit…
      stii… sunt si alte modalitati de cunoastre a romanilor… de ex. … sunt mai multe restaurnate romanesti… nu le stiu pe toate… dar… pot sa enumar vreo cinci…
      sunt magazine romanesti… unele chair foarte bune… frecvetez doua dintre ele… sunt doua cofetarii romanesti… de la una cumpar cozonaci excelenti.. si coliva… stiu trei biserici ortodoxe, doua baptiste, una adventista si una penticostala… sunt ziare de limba romana… stiu vreo patru… sunt doua posturi de tv in limba romana… este consulatul roman la ny… este un centru cultural romanesc… unde se fac lansari de cari si alte activitati… sunt medici romani… si multe alte companii romanesti… de transport stiu vore doua… de cosntructii cateva…
      deci… la ny este o comunitate foarte mare de romani si daca vrei sa te integrezi in ea sunt posibilitati…
      ce ma doare este… conceptia raspandita intre noi, ca romanii nu sunt de cuvant… ca sunt laudarosi… invidiosi… si as putea continua pe tonul asta… din motive de felul asta… multi romani stau departe de comunitatea romaneasca… si… sincer… nici eu nu sunt implicat in ea… desi… uneori particip la evenimente…

  20. Pingback: Walk Of Fame | Wish of Love. Summer Love

  21. Lorena zice:

    Dragut din partea ta sa ne impartasesti si noua cate un astfel de eveniment…

Lasă un comentariu