nocturna in times square…

Evident, daca ar fi sa aleg cand sa vizitez centrul orasului New York, nu as ezita sa spun ca noaptea… pentru ca luminile imenselor reclame si intunericul de deasupra inaltelor cladiri, multimea turistilor, creaza un spectacol greu de uitat…

Aseara am ales sa trec prin acel loc, de foarte multi, numit „buricul pamantului”… si… iata cate ceva din ce am gasit acolo…

Mai intai… forfota lumii… multime de turisti care mai de care sa fotografieze si sa imortalizeze spatiul si timpul… desi… timpul  trecea pe langa noi nepasator ca si in Giurgiu.. orasul adolescentei mele….

defectiune profesionala poate… dar  nu pot trece fara sa ma las uimit de inaltele cladiri…

daca vrei sa stii cum se poate transforma  noaptea in zi, trebuie sa privesti la nivelul obisnuit strada in times square… atatea reclame luminoase ce isi schimba imaginea si culoarea, ca nu stii unde sa indrepti privirea si ce sa admiri mai inatai… pentru ca in orice directie este la fel de interesant si frumos…

sigur ca da… finantele trebuie sa isi faca simtita prezenta in locul acesta… si o face minunat printr-un ecran imens cat o cladire si de forma rotunda… unde ferestrele apartamentelor din cladire par mici patratele negre…

de ani de zile… inca de cand a fost  instalat, ma facineaza acest ecran care semana cu niste fladuri de matase ce imbraca zidul cladirii cu fel de fel de informatii daruite prin culori, intr-un joc care pune minunat in evidenta maestria inginereasca..

oare din multimea acesta… cati sunt localnici si cati sunt turisti???

nu… nu se paseste pe lava de vulcan incinsa… sunt doar niste trepte din plastic cu lumina sub ele…

ma retrag spre casa, pastrand pe retina  imaginea bomboanelor m& m… cu cat de mici in realitate cu atat mai mari pe ecarn… jucandu-se imbietor si fericite… eu din joaca lor am pastrat doar o secventa cu numele…

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în New York. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la nocturna in times square…

  1. deea zice:

    de la un timp ma fascineaza New York…ca sa nu mai spun ca mi_ai facut pofta de m&m’s:D

    • oovi zice:

      ny este fascinant… mai ales acum in sezon de frunze galbene, rosii… si toate celelate culorile…
      m&m nu sunt preferatele mele… dar.., ma pot sacrifica mancand… din dorinta de a ti tine companie…

  2. vio zice:

    mi-am imaginat…..m-ai invitat la plimbare…. ne plimbam prin “buricul pamantului”… iar tu…ghidul meu… incerci sa-mi prezinti cat mai multe locuri placute…incerci si reusesti sa-mi arati aproape tot ce este interesant….pot sa ma laud ca am primit multe amanunte interesante despre aceste locuri si obiectivele turistice…..multumesc!

  3. ina bixade zice:

    Times Square mi-a placut intotdeauna noaptea!!!

    • oovi zice:

      ar fi interesant sa putem colora cum ne dorim orasul… sa se inventeze niste ochelari care sa permita ca, fiecare cladire sau obiectiv privit sa fie vazut in culoarea unica preferata de fiecare…
      mai avem de inventat inca multe…
      dar.. da.. orasul este minunat…

  4. cepuscameainamerica zice:

    si eu trec des pe acolo, ma distrez cata lume vine sa vada niste lumini:) imi place sa ma inghesui cu aia de stau la webcam si fac cu mana celor din tara lor..

    • oovi zice:

      bine ai revenit…
      da… recunosc… am fascineaza luminile alea… imi plac de-adevaratelea… chiar daca as fi singurul care le privesc, tot as merge acolo…
      evident ca si eu am intrat in mutimea de la web… nu pentru ca m-ar fi vazut cineva… imi era deajuns ca ma vedeam eu… era distractiv…

  5. vio zice:

    sa scrii…imaginatia mea..lucreaza

  6. Pingback: Revelatii de toamna | Wish of Love. Summer Love

  7. Camelia zice:

    E o feerie de lumini; de-a dreptul magic. Şi totul e atât de viu!

    • oovi zice:

      da… ai pus punctul pe i… „magic”… ca un pacat drag, la care nu poti renunta… si „viu” ca agitatia furnicilor in alergarile ce par bezmetice… desi sunt pline de intelepciune……

Lasă un comentariu