melancolie de toamna

peste ape, privind… printre nori… in lumina soarelui de asfintit… gand-mi se indrepata spre tine…  da… esti acolo undeva,  sus, privind spre mine… sunt aici, pentru tine…

blandete…  frumusete… sinceritate… el, nu stie nimic despre inselaciune, ura, invidie…

poate ca in lumea lui… este mai frumos decat intr-a mea…

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în New York. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la melancolie de toamna

  1. Camelia zice:

    Doamne, frumos e oceanul în neliniştea înserării; culorile acelea par adâncuri de gânduri.
    E splendoare, Oovi!
    Cât despre lume…fiecare are o lume a lui pe care şi-o ţine la adăpost de priviri piezişe şi vrăjmaşe; o lume în alb…înspre care priveşti cu aceeaşi ochi plini de candoare ca şi acea ingenuă căprioară. Iar lumea ta nu ţi-o laşi atinsă sau pângărită şi ţi-o slujeşti cu sfinţenie.
    Fiecare dintre noi o face.

    • oovi zice:

      da… a fost minuat apusul de aseara…

      cerbul… asa de frumos, de parca toate sentimentele erau adunate in el… in privirea lui…
      tot aseara am fost pe o insula aici… unde in salbaticie, cresc ciute si cerbi…. si gaste salbatice… si arici… multi iepuri… iar cerbul din imagine… parca ar fi venit la o sedinta foto…
      si insula asta face parte din lcourile mele preferate la new york…

  2. Rêve blanc. zice:

    Cerul in anotimpul toamna este special. As sta ore intregi si l-as privi..

    • oovi zice:

      aseara cerul mi-a desfatat privirea, eu mai mult in masina fiind… . adia un vant rece venit de peste ape… afara am ramas doar vreo 15 minute… dupa care am alergat la caldura din masina…

  3. Lorena zice:

    Minunate ganduri … numai un peisaj incarcat cu roamntism nu le poate oferi …

  4. vio zice:

    dupa o saptamana grea de frumoasa…dupa ultimele zile superbe datorita incarcaturii emotionale….privesc imaginile oferite de tine si revin…acasa…….la viata reala cu bucuriile ….cu farmecul oferit de cerul senin sau plumburiu specific toamnei…..cu soarele care ne mai aduce caldura de care avem uneori nevoie…….de viata fara griji……de privirile blande a celor din jur…de sinceritatea celor dragi si nu numai….asta incerc sa iau si sa ofer…ce este negativ prind intr-o caseta numai de mine stiuta si descifrata…….

  5. Elisa zice:

    deja m-am asezat pe bancuta din imagine… m-am strans in mine ca sa simt mai putin racoarea serii . E frumos si-n lumea mea…

  6. vio zice:

    si eu ma bucur……

  7. Pingback: Weird | Wish of Love. Summer Love

  8. gin cu lime zice:

    E multă linişte, îmi place liniştea…

  9. deea zice:

    minuni de toamna..

Lasă un comentariu