ingerul pazitor

Un tip da sa traverseze strada…O voce suava in spatele lui:
-Nu traversa!
Omul nu traverseaza si in fata lui un accident groaznic,trece
un autobus pe rosu si ii calca pe toti.
Ajunge omul la gara,da sa-si cumpere un bilet,acceeasi voce
: -Nu cumpara bilet la trenul asta!
Omul nu cumpara si adoua zi afla ca trenul a deraiat si au murit
toti calatorii.
-Doamne ,multumesc ca ai grija de mine,spune omul cu voce tare.
-Nu este Domnul,sopteste vocea suava,sunt eu,ingerul tau pazitor.
-Ingerul meu pazitor! se mira omul.Stii, tare mult mi-am dorit sa te vad,
nu ai putea sa te transformi intr-o gaza,un fluture?
Un fluture vine si se aseaza in palma omului.
Omul il priveste strange pumnul si-l striveste,mormaind printe dinti:
-Unde erai ma,cand m-am insurat?

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la ingerul pazitor

  1. ecoarta zice:

    🤣🤣🤣🤣sau😢😢😢!?

Lasă un comentariu