am parcat cumva prea departe de gard?

IMG_7040.jpg

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Imagine | Acest articol a fost publicat în fotografia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la am parcat cumva prea departe de gard?

  1. Rodica zice:

    putin mai in spate,era perfect…

  2. Ginuca zice:

    putin ajutat de senzori?…oricum pozitionarea laterala mi se pare perfecta
    minunata reflexia de pe capota…

    • ovi zice:

      imi place masina asta foarte mult… chiar daca nu are senzori… are insa camera de luat vederi in spate si in oglinda din dreapta… cand insa merg cu spatele… nu pot folosi decat camera din spate…
      deci… puteam sa o asez exat langa usa garajului… la mai putin de un cm distanta… dar nu mi-am propus asta… doar am vrut sa iau ceva din porbagaj si sa pun in garaj…
      si ca sa ma laud… manevrez f exact masina cu spatele… asta e…

Lasă un răspuns

