din gradina-mi

IMG_6596

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Imagine | Acest articol a fost publicat în fotografia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la din gradina-mi

  1. Frumoasă foc. Îmi place tare nuanţa!

    • ovi zice:

      este chiar incantatoare… mai ales ca nunata se schimba… primavara este mai verde… acum este minunata… rosiatica la suprafata si verde in inetrior….

  2. vio zice:

    stai la terasa si admiri minunata gradina……frumoasa viata

    • ovi zice:

      sa stii ca e frumoasa… chiar daca nu prea am timp de stat mult pe terasa… pentru ca mai merg si la servici… deh… un obicei si asta…
      ce e nou pe valurile Dunarii???
      tot de bine si mai bine iti doresc…

    • ovi zice:

      ah…
      m-ai prins… nu stiu ce este… dar stiu ca imi place foarte foarte mult…
      si am doua minunatii din astea…
      seara minunata iti doresc…

Lasă un răspuns

