au inebunit salcamii

IMG_6414.jpg

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Imagine | Acest articol a fost publicat în fotografia zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la au inebunit salcamii

  1. Gaby zice:

    „Au innebunit salcamii
    De atata primavara,
    Umbla despuiati prin ceruri
    Cu tot sufletu-n afara” Tudor Gheorghe

    Daaa…e frumos si pe la noi, primavara in splendoarea ei!

    • ovi zice:

      da…
      imi amintesc cu mare placere piesa asta…
      culmea ca am ascultat-o la ateneu intr-un spectacol sustinut de maestru in timp de iarna… si tot a fost minunata…
      candva, am scris aici si eu un post despre salcami… nu mai stiu pe unde este postul ala… dar… l-am scris asa:

      Salcamii au inebunit,
      Cu-atatea flori si cu parfum,
      Iar tinerei, indragostiti de-acum,
      Risipa fac din dragul de iubit.

      Natrua-ntreaga a-nverzit,
      Pastrand un aer rar de primavara.
      Un fluture in zboru-i fericit,
      Saruta-o floare pentru-ntaia oara.

      Doar tu, ramai tacuta-n asfintit
      Si numeri clipele din doi in doi,
      Visand sa fim de-apururi amandoi
      In universul nostru marginit.

      Eu insa te invit in infinit,
      Acolo unde… a salcamilor inebunire,
      E sinonima insasi cu-o traire
      A vietii pururi pline de iubit…

      Hai, vino acum, te rog, cu mine-n infinit

      • Gaby zice:

        M-a emotionat pana la lacrimi….minunata!
        Visand sa fim de-a pururi amandoi…..asta ne mai ramane uneori….doar …visul….restul, oricat ti-ai dori de mult…nu stiu de ce…doar El stie….nu se mai poate! Eu credeam ca daca tu vrei…poti…nu e chiar asa, mai ales cand nu depinde doar de tine….
        Intotdeauna mi-au placut poeziile tale, de cand le-am descoperit….mi-au mers la suflet…si pentru asta nu pot decat sa iti multumesc….si astept, poate mai scrii….

        • ovi zice:

          ma bucur sa stiu ca fac si eu ceva prin versurile astea…
          lacrimile nu imi plac… nici chiar cele provocate de bucurii…
          da… uneori visul nu se implineste… dar fara vis, viata ar fi searbada…
          weekend minunat iti doresc…

Lasă un răspuns

