cautarile-mi

 

Pe mine insumi, sa ma descopar

In mine, in sufeltul meu;

Si gasindu-ma, sa-mi acopar

Fata, in palmele Tale, mereu.

 

Si asta nu pentru ca, nu mi-a placut

Ce am descoperit sau vazut;

Ci doar ca sa raman cuminte, tacut

In dragostea Dumenzeului nevazut

 

Doar ca sa pot mai departe si eu

Sa pot pastra in inima mea

Privirea ta minunata, mereu,

Cu tot ce-mi esti, in etern as vrea.

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în VERSURI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la cautarile-mi

  1. Emoţionante versuri. Te felicit!

  2. deea zice:

    Cautarile tale a iubire divina si pamanteana ne coplesesc si ne emotioneaza…versurile sunt minunate…

  3. vio zice:

    minunate versuri….frumos mod de a-ti exprima iubirea

Lasă un răspuns

