intrebarea zilei 03/18/2017

Expunerea brusca la….provoaca stranut la 10-35% din populatie

a. lumina intensa

b. cafea

c. batiste de hartie

d. munci casnice

 

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în intrebarea zilei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la intrebarea zilei 03/18/2017

  1. deea zice:

    Lumina intensa? Mi se pare oricum funny😄

  2. Nice zice:

    Azi am lucrat toata ziua, acasa, la tema la engleza si am stranutat non-stop. Dar asta nu poate fi incadrata la munci casnice, nu? Si era cam innorat. E adevarat ca am baut multa cafea si am avut nevoie de servetele… Am nimerit-o? 😛 😀

    • ovi zice:

      Draga NIce… tu ai nevoie de caldura… se pare ca ai racit… ma insel?
      nu… tema la engleaza nu se paote incadra la munci casnice… si nici nevoia de servetele nu se potriveste aici.. chiar in combinatie cu cafea…
      imi pare rau…
      dar nu cumva… ai stins lumina numai ca sa ai motiv sa o aprinzi brusc???

  3. ovi zice:

    raspusn corect : „a” lumina intensa

Lasă un răspuns

