Citind

 

Coboara linå noapte,

Printre cårtile-mi rebele.

Eu de mult må cert cu ele

Si le bestelsc in soapte,

Chiar de-i ziuå, sau e noapte.

 

La ce oare sa deschid,

Pagini roase de trecut…

De-am citit… ce am fåcut?

Carti inchid… si carti deschid.

 

Acum este internet.

Are tot ce imi doresc

Så citesc, så scotocesc

Si imi fac un tabiet,

Citind de pe internet,

 

Fapte senzationale

Ce ades se contrazic .

Nu mai inteleg nimic.

Vestile imi sunt banale,

Vorbe conventionale.

 

Dor imi e, de carte-n manå…

S-aud filele-i fosnind,

Literele sosotind…

Si intreaga saptåmanå,

Nu mai las cartea din manå.

 

 

 

(Se lasa noaptea-ncetisor…

Si seri la randul,

Imi satur gandul,

Din carti, cu intelept izvor.)

 

 

 

 

 

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în VERSURI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Citind

  1. deea zice:

    Ador cartile, ador sa pipai fila cu fila si sa visez cu ele in brate…am insa o slabiciune pentru poezii…iar cu versurile tale rezoneZ…

  2. vio zice:

    citesc de pe internet….multe …dar cartile raman carti…cand citesc…subliniez ce cred mai interesant…fac diverse semen….imi place sa citesc…sa simt mirosul de cerneala….poezia m-a delectate mereu…de la tine astept a doua promisiune……mai nou..am inceput sa citesc carti de ale lui OSHO…imi plac…ma fascineaza…

    • ovi zice:

      da…
      si eu ador sa citesc… pe carte… si multa poezie…
      promisiuni…
      da… si eu astept implinirea…
      saptaman frumoasa iti doresc…

Lasă un răspuns

