prizonier fara zabrele

Prizonier, fara zabrele,

Din care vrei sa evadezi…

 

Dar vezi,

Prizonieru-i mereu liber.

Constrans, doar gardianul este.

De parca totu-i o poveste,

In care gandurile mele

De evadare-a mea din mine,

Se razvratesc fara masura,

Cu dorurile-mi, toate cele

Ce gardianul mi le fura,

Cand ma trateaza cu asprime.

 

Si-atunci, iar tac.

Cum am tacut de multe ori…

Cand imi cotrobaia prin suflet

Si ma-ntreba ce fac .

Iar eu, din seara pana-n zori,

Visam cu fara de regret.

Si-n mine insumi infloream.

Caci eu, iubeam…

 

Iubirea-mi este evadare

Din mine insumi spre lumina

Si inima imi este plina

De dor de binecuvantare…

 

Si-n timp ce eu, cu gandul meu,

Sunt liber pana la Dumenzeu…

Doar gardianul, da raportul,

Daca traiesc, sau am dat ortul…

 

Iar eu, prizonier, iubind mereu,

Fara zabrele-am, tot confortul…

 

Despre ovi

sunt... doar calator care vrand... nevrand... lasa un semn...
Acest articol a fost publicat în VERSURI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la prizonier fara zabrele

  1. Wow!! Felicitări! Minunat! Da, aşa e… constrâns doar gardianul este…

  2. deea zice:

    Intre prizonier si zabrelele lui invizibile există o relaţie ascunsa…emotii pe care nu le cunosc, sentimente la care nu m-as putea gandi vreodată şi cauze ce vor ramane, poate, pentru totdeauna ascunse mintii si inimii mele, si vor fi numai de el stiute…nu sunt nici gardian si nici prizoniera…sunt doar o copila, o tanara femeie care suspina usor a iubire si tace, insa nu a acceptarea zabrelelor…ci a eliberarii prin bucuria iubirii ce o i-o port, iubirea ce-mi este…care rupe orice lant…si se daruieste toata…asa cum este de fapt o iubire…vesnica, mistuitoare, libera…

    • ovi zice:

      stiu conceptul conform caruia… intre tortionar si victima se stabileste o relatie…
      nu stiu cat de adevarata este… si nici nu vreau sa stiu…
      foarte frumoasa declaratia ta despre tine insuti… miunata…
      te rog… mai citeste o data poezia… avand in minte ca… gardianul nu este decat constiinta mea…

      • deea zice:

        Draga Ovi, sigur ca am inteles cautarea interioara a sufletului tau…insa poezia ta a determinat si introspectia mea…apreciez blandetea vorbelor tale…eu cred ca intre tot si toate exista o legatura si nu as asemui relatia pe care am descris-o eu mai sus cu cea dintre tortionar si victima…cred ca noi suntem partenerii contiintei noastre…cred insa si mai tare in libertatea iubirii…si da, voi mai citi poezia de multe ori…este minunata…

  3. vio zice:

    nu prea stiu de ce…dar cand am citit aceste versuri…pulsul a crescut…poate unde cred in iubire …in libertate….

    • ovi zice:

      da…
      pulsul asta… si mie imi da de furca uneori… chiar si necitind…
      si eu cred in libertate… desi stiu ca nu exista libertate absoluta…
      si in iubire cred…
      sa ai parte de ele… cu prisosinta… asa iti doresc…

  4. vio zice:

    cu drag multam!

Lasă un răspuns

